KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381024853
EAN: 9788381024853
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Aspekt teoretyczno-aplikacyjny
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 258
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa, opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek, zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami.
Zasadniczym celem monografii jest prezentacja i egzemplifikacja znaczenia kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny, jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Ramową strukturę publikacji wyznaczają następujące zagadnienia:
złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji - ich prezentacja i ocena
znaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartością
istota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa
wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.
Oddając niniejszą monografię do rąk Czytelników, Autorzy wyrażają przekonanie, że będzie mogła ona stać się twórczym wkładem w rozwój badań nad złożonymi mechanizmami zarządzania wartością przedsiębiorstwa, wzbogacając równocześnie dorobek naukowy w zakresie teorii i praktyki zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami. Monografia powstała z myślą zarówno o osobach studiujących podejmowaną w niej problematykę, jak i o przedstawicielach praktyki współczesnego zarządzania. Wpisuje się bowiem w nurt praktyczny nauk o zarządzaniu i jakości.
CENA:
47,16 zł
Cena detaliczna: 
68,00 zł
31% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,44
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj