Opis
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces irozwiązywanie problemów. Teraz, wksiążce Kultura Toyoty, autorytety wzakresie Toyoty, Jeffrey Liker iMichael Hoseus ujawniają, wjaki sposób Toyota wybiera, rozwija imotywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się wproces wytwarzania produktów onajwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to wswojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu iperfekcji wswoich zakładach, salonach dilerskich ibiurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty izastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem iduszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania izatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie iinspirowanie.