Opis
Zimowy Żołnierz próbuje uciec na pokładzie niesamowitego Quinjeta. Połącz siły z Kapitanem Ameryką, Szkarłatną Wiedźmą, Ant-Manem i Agentem 13 i postaraj się mu pomóc. Uwaga na pociski, którymi War Machine strzela ze swojego działka! Mała dziurka w ścianie centrum kontroli ruchu lotniczego wystarczy, żeby Ant-Man mógł wślizgnąć się do środka i wysadzić pudła, które stoją przed budynkiem. Popchnij dźwignię w biurze na drugim piętrze, aby wysadzić ściany! Wysadź w powietrze wózek bagażowy i wyślijwalizki w powietrze, a potem zmień Ant-Mana w Giant Mana i zmierz się z Iron Manem! Skrzydła Quinjeta rozkładają się do startu, odsłaniając ukryte pod nimi wyrzutnie. Zrzuć linę dla Kapitana Ameryki i odlećcie w dal!
Dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat.