Opis
Od ponad 20 lat nie wydano w Polsce ani encyklopedii, ani leksykonu zarządzania, który obejmowałby kompendium nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania. Tę lukę na półkach księgarń, bibliotek i domowych regałów wypełni Leksykon zarządzania.Autorami haseł są wybitni specjaliści z zakresu zarządzania, przede wszystkim pracownicy naukowi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. Kolegium redakcyjne:Prof. dr hab. Maria Romanowska - przewodniczącaDr Mirosław Jarosiński - sekretarzProf. dr hab. Grażyna GierszewskaProf. dr hab. Zdzisława JanowskaProf. dr hab. Bogdan NogalskiProf. dr hab. Adam StabryłaProf. dr hab. Michał TrockiProf. dr hab. Bogdan WawrzyniakDr hab. Zbigniew DworzeckiDr hab. Anna FornalczykDr hab. Jan JeżakDr Joanna CyglerDr Eleonora Kuczmera-LudwiczyńskaDr Grażyna Leśniak-ŁebkowskaDr Waldemar RogowskiDr Agnieszka SopińskaDr Piotr Wachowiak Autorzy haseł przedstawili właściwe definicje, pokazując związki każdego problemu z innymi. Stworzono w ten sposób swoisty łańcuch przyczynowo-skutkowy opisujący ważne dla zarządzania problemy. Zawartość Leksykonu mieści się w następujących blokach tematycznych: corporate governance, grupy kapitałowe, logistyka, ochrona konkurencji, zarządzanie finansami, zarządzanie jakością, zarządzanie marketingowe, zarządzanie międzykulturowe, zarządzanie operacyjne, zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie w kryzysie, zarządzanie wartością firmy, zarządzanie wiedzą i informacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianą.