Opis
W części I opracowano ćwiczenia z literami:
o, a, e, i, u, ó, y, l, t, ł, m, n, p, c, k, r, s, d, j, h, w, g, f, z.
Autorki Danuta Gmosińska i Violeta Woźniak są pedagogami i specjalistkami terapii pedagogicznej. Pracują w Poradni Psychologiczno-Pedagogiczmej Nr 1 w Łodzi.
Książki powstały na bazie doświadczeń w pracy terapeutycznej z dziećmi i są próbą odpowiedzi na pytania:
Jak pomóc dziecku osiągnąć gotowość do nauki czytania i pisania?
Jakie metody w nauce czytania są najbardziej efektywne?
Jak uniknąć błędów prowadzących do niewłaściwych nawyków w czytaniu i pisaniu?
Jak sprawić, by proces nauki czytania i pisania był dla dziecka jak najbardziej atrakcyjnym?
Publikacja może być wykorzystana w klasie 0 oraz w nauczaniu zintegrowanym, na zajęciach terapii pedagogicznej w przedszkolu i w szkole,jak również w domu do pracy rodzica z dzieckiem.