Opis
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji.
Cechą wyróżniającą monografię jest:
• przystępny język i prosta forma przekazu,
• ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej,
• prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji.
Książka skierowana jest przede wszystkim do:
• przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji,
• menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji,
• przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.