KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej

Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej

ISBN: 9788301235871
EAN: 9788301235871
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 236x166 mm
język: polski
liczba stron: 408
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Idea książki zrodziła się z nowej koncepcji kształcenia projektantów graficznych na Uniwersytecie SWPS. Powstała, żeby pokazać czego i jak należy uczyć w zakresie komunikacji wizualnej w formie, przeglądowych i praktycznych tekstów.

Jak sama nazwa wskazuje jest to manual, który w założeniu ma być użyteczny i używalny w ramach procesu dydaktycznego, ale nie tylko - przeglądowe teksty, uzupełnione o praktyczne przykłady oraz liczne odwołania, czynią tę pozycję ściągą dla projektantów komunikacji wizualnej.

Punktem wyjścia jest teoria projektowania, w ramach której autorzy skupiają się na logice i charakterystyce procesu projektowego, organizacji zespołu projektowego czy wiodących metod projektowych i edukacji projektowania.

W drugiej częściprzyglądają się projektowaniu w wymiarze eksperymentalnym, poszukują relacji między komunikacją, obrazowaniem i sztuką w procesie kształcenia projektantów i projektantek.

Trzecia część to prezentacja najistotniejszych obszarów projektowania komunikacji wizualnej wraz z praktycznym i metodycznym ich ujęciem: identyfikacja wizualna, informacja i orientacja, opakowania, kreacja reklamowa czy innowacje społeczne.

Książkę zamyka studium przypadku- to tutaj starają się dowieść, że projektowanie to rozwiązywanie problemów na drodze ich diagnozy i dostarczanie możliwie adekwatnych rozwiązań dla końcowych użytkowników.

Książka z pewnością wypełni lukę na polskim rynku literatury naukowo-dydaktycznej w zakresie komunikacji projektowej. Zawiera szeroki zakres treści, nową, interesującą, a nieraz też fascynującą problematykę, solidne uporządkowanie współczesnej wiedzy o projektowaniu, a także przedstawia poszczególne praktyki i eksperymenty w tej dziedzinie.

prof. dr hab. Aleksander Kiklewicz

Książka może zainteresować czytelników, którzy otrzymali wykształcenie artystyczne, ale nie mają całościowej wiedzy projektowej i - jak często to się zdarza - pracują w branży reklamowej lub szeroko pojętej komunikacji wizualnej. Tacy czytelnicy są skłonni uzupełniać wiedzę teoretyczną, szczególnie popartą konkretnymi przykładami projektowymi.

prof. dr hab. Czesława Frejlich

CENA:
70,24  zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
29%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,04
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj