Opis
W 1987 roku zespół Marillion przygotowywał się do światowej trasy promującej nowy album. Wytwórnia EMI skorzystała z zaproszenia państwowego przedsiębiorstwa PAGART i na jedenaście dni wysłała swój zespół do kraju, gdzie nie można było oficjalnie zakupić jego płyt. Wydawało się, że to idealne miejsce, by w spokoju ograć nowy materiał, przetestować sprzęt i przygotować się do wielomiesięcznego światowego tourne. Okazało się, że nad Wisłą Marillion zmuszony był skonfrontować się z najbardziej gorącą publicznością w historii swojej działalności, a także, co tutaj ukrywać z wieloma zaskakującymi sytuacjami, które wynikły z ówczesnych różnic kulturowych i politycznych. Z całości wyłania się fascynująca opowieść o tym, jak rodziła się obustronna sympatia na linii Marillion Polska.
Na potrzeby publikacji wypowiedzieli się: John Arnison (menadżer Marillion w 1987 roku), Mark Kelly (Marillion), Ian Mosley (Marillion), Fish (ówcześnie Marillion), Cori Josias (chórki na trasie w 1987 roku), David Hepworth (w 1987 roku dziennikarz brytyjskiego Q Magazine), Andrzej Marzec (ówcześnie PAGART organizator koncertów Marillion w Polsce), Roman Rogowiecki (dziennikarz muzyczny tłumacz oraz opiekun Marillion podczas podróży do Polski w 1987 roku), Katarzyna Palarska (prowadząca w latach osiemdziesiątych pierwszy w Polsce fan klub Marillion).
Książka jest wydana w formie kolekcjonerskiego BOX'u - zawiera liczne reprodukcje: bilety, plakaty, kolekcjonerskie zdjęcia, plakietki backstage.