Opis
Spis treści
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp
CZĘŚĆ 1. „Stare” i „nowe” media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej
Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji?
Dariusz Baran Społeczno-kulturowy wymiar zetknięcia się muzyki rozrywkowej z nowymi technologiami
Artur Trudzik Z eteru do cyberprzestrzeni. Radiowa Trójka w internecie
Kinga Zdrojewska Format stacji radiowej jako element kultury popularnej
Agnieszka Garcarek-Sikorska Czy w polskich komercyjnych rozgłośniach radiowych jest miejsce na kulturę?
CZĘŚĆ 2. Kultura sieci – interakcje w cyberprzestrzeni Joanna Pastuszka-Roczek Elektroniczne rysunki na ścianie – rola obrazkowych memów internetowych w procesie komunikacji i socjalizacji. Analiza treściowa wybranych polskich portali rozrywkowych
Spis treści Barbara Kulesza-Gulczyńska Znaczenie internetu w rozwoju fan fiction, czyli twórczość fanowska i nowe media
Anita Basińska, Mikołaj Jacek Łuczak Konstrukcja sieci społecznych. Komunikacja w nowych mediach na przykładzie wybranego forum internetowego
Zofia Dołęga Otwartość psychologiczna a poczucie samotności dziewcząt piszących blogi
Marcin Zabawa Subkultura internetu: język internetowy najmłodszego pokolenia
Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Trendy internetowe 2.0 i ich znaczenie w kształtowaniu zachowań społecznych użytkowników sieci
CZĘŚĆ 3. Kultura popularna a polityka Katarzyna Brataniec Rola mediów i kultury popularnej w kształtowaniu współczesnej rzeczywistości społeczeństw arabskich
Edyta Żyrek Peopolizacja polityki w kontekście polskiej sceny politycznej
Dagmara Sagan Obraz II wojny w Zatoce Perskiej w czasopismach „Newsweek” oraz „Newsweek Polska” w latach 2001–2012
Noty o autorach
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Introduction