KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Opakowanie Media - kultura popularna - polityka

Media - kultura popularna - polityka

Wydawca: AFM
ISBN: 9788375712742
EAN: 9788375712742
oprawa: Miękka
podtytuł: Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska
format: 16.2x23.5cm
język: angielski, polski
liczba stron: 340
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Spis treści Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp CZĘŚĆ 1. „Stare” i „nowe” media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji? Dariusz Baran Społeczno-kulturowy wymiar zetknięcia się muzyki rozrywkowej z nowymi technologiami Artur Trudzik Z eteru do cyberprzestrzeni. Radiowa Trójka w internecie Kinga Zdrojewska Format stacji radiowej jako element kultury popularnej Agnieszka Garcarek-Sikorska Czy w polskich komercyjnych rozgłośniach radiowych jest miejsce na kulturę? CZĘŚĆ 2. Kultura sieci – interakcje w cyberprzestrzeni Joanna Pastuszka-Roczek Elektroniczne rysunki na ścianie – rola obrazkowych memów internetowych w procesie komunikacji i socjalizacji. Analiza treściowa wybranych polskich portali rozrywkowych Spis treści Barbara Kulesza-Gulczyńska Znaczenie internetu w rozwoju fan fiction, czyli twórczość fanowska i nowe media Anita Basińska, Mikołaj Jacek Łuczak Konstrukcja sieci społecznych. Komunikacja w nowych mediach na przykładzie wybranego forum internetowego Zofia Dołęga Otwartość psychologiczna a poczucie samotności dziewcząt piszących blogi Marcin Zabawa Subkultura internetu: język internetowy najmłodszego pokolenia Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Trendy internetowe 2.0 i ich znaczenie w kształtowaniu zachowań społecznych użytkowników sieci CZĘŚĆ 3. Kultura popularna a polityka Katarzyna Brataniec Rola mediów i kultury popularnej w kształtowaniu współczesnej rzeczywistości społeczeństw arabskich Edyta Żyrek Peopolizacja polityki w kontekście polskiej sceny politycznej Dagmara Sagan Obraz II wojny w Zatoce Perskiej w czasopismach „Newsweek” oraz „Newsweek Polska” w latach 2001–2012 Noty o autorach Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Introduction
CENA:
26,83  zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
40%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj