Opis
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa i zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali, a także zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest efektem wielu lat pracy autora na rozmaitych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dopełniającą gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Pokaźne doświadczenie zawodowe autora powoduje, iż książka ma charakter szczególnie użyteczny.
W poradniku przekazano sporo przykładów? wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
""Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora ""Ciemna strona Gastronomii? jak wydajnie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników"", mieści przykłady gotowych do użycia narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten sugerowany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA)? praktyk gastronomii, a także specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel marki szkoleniowej, trener, a także autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych ""nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii"" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.