Opis
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.