KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Mindfulness Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review

Mindfulness Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review

Wydawca: Helion
ISBN: 9788328341234
EAN: 9788328341234
oprawa: oprawa: twarda
format: 12,5x20 cm
język: polski
liczba stron: 120
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Wybitni ludzie cechują się wyjątkową uważnością. W czasach wciąż rosnącej złożoności zagadnień uproszczenia i rutyna wydają się niezbędne. Bardzo wielu ludzi postępuje bezrefleksyjnie i działa "tak jak inni". Uważność dziś może wydawać się luksusem albo niepotrzebnym obciążeniem. Tymczasem uważność, rozumiana jako proces aktywnego dostrzegania nowych rzeczy, pozwala na zaangażowanie się w to, co dzieje się w danej chwili. Pozwala na pełniejszy odbiór kontekstu i perspektywy. Człowiek uważny jest efektywniejszy, bardziej kreatywny, w naturalny sposób wywiera większe wrażenie na innych. Przy tym wszystkim mniej podlega nadmiernemu stresowi i wcześniej dostrzega niebezpieczeństwa. Okazuje się, że uważność jest cechą ludzi wybitnych - dotyczy to również menedżerów, artystów, naukowców. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Ellen Langer i Susan David - uznane autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg praktycznych metod budowania poczucia obecności w swojej codziennej rutynie. Zapoznasz się z naukowymi podstawami koncepcji uważności i dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wypracować nawyk aktywnego dostrzegania. Jeśli tylko zechcesz, będziesz mógł na własnej skórze przekonać się, jak smakuje wzmożona kreatywność, głębsza samoświadomość i większa charyzma. Być może nauczysz się żyć spokojniej. Poczujesz się lepiej, być może nawet odnajdziesz szczęście! Znaczenie uważności i jej wpływ na pracę mózgu Naukowe podłoże praktyk zwiększających uważność Uważność a sprawność emocjonalna Trening w dostrzeganiu istoty sprawy Wady nadmiernej uważności Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Jest to magazyn, który upodobali sobie ludzie będący autorytetami w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz sporo ciekawych informacji dotyczących uważności oraz jej znaczenia - przede wszystkim w miejscu pracy. Bądź tu i teraz. Praktykuj uważność w erze chaosu!
CENA:
25,84  zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
35%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,72
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj