Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukceslub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku towłaśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogimoże stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów.
Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
W publikacji między innymi testy sprawdzające zdolność do motywowania:
    * Czy stwarzasz pracownikom warunki do automotywacji?
    * Jak silna jest Twoja motywacja?
    * Na ile jesteś kompetentny emocjonalnie?
    * W jaki sposób przekazujesz informację zwrotną?
    * Jakie obszary celów masz przed sobą?
    * Czy współgrają u ciebie chęć, umiejętności i możliwości zewnętrzne?
    * Czy znasz swój stosunek do czasu?
Autorzy:
Rainer Niermeyer
Partner w firmie KienbaumManagement Consultants. Od wielu lat zajmuje się doradztwem icoachingiem oraz jest trenerem menadżerów i ich pracownikówspecjalizującym się w tematyce umiejętności „miękkich"