Opis
1888 - Londyn - dzielnica Whitechapel
Pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka, lecz on jest nadzwyczaj przebiegły - postanowił przypisać sobie tożsamość jednego ze śledczych. Czy pozostali zdołają go demaskować?
Mr. Jack jest asymetryczną grą dla dwóch graczy. Każdy z nich ma inne cele.
Jeden z graczy wciela się w rolę Mr. Jacka, drugi w rolę Detektywa. Detektyw musi odkryć prawdziwą tożsamość Mr. Jacka i go schwytać. Przeciwnik prowadzący postać Jacka musi zrobić wszystko co w jego mocy, aby opóźnić śledztwo. Może też pod osłoną nocy uciec z Whitechapel. Gracz wcielający się w rolę Detektywa, poruszając odpowiednio każdą postacią, musi redukować liczbę podejrzanych,
zacieśniając pętlę wokół Mr. Jacka. Czy uda mu się to przed upływem ósmej rundy?
Mr. Jack jest porywającą grą detektywistyczną światła i cienia. Nowa edycja gry to całkowicie zmieniona szata graficzna, za którą odpowiada Pier. Wszystkie postacie wystepujące w grze zostały ""postarzone"" o 10 lat, plansza jest dużo bardziej szczegółowa i układ pól na planszy został zmieniony. Zmiany dotyczą także instrukcji. Między innymi zmodyfikowane zostało przygotowanie gry.
Zawartość pudełka:
8 drewnianych pionków postaci w różnych kolorach, 8 kart postaci, 8 kart alibi, 1 plansza, 2 żetony policyjnych kordonów, 2 żetony zamkniętych włazów do kanału, 1 pionek - licznik tur, 6 żetonów gazowych latarni, 1 dwustronna karta Świadek/Brak Świadka,1 instrukcja.