Opis
W drugim półroczu trzeciego roku nauki z cyklem Nasze ,,Razem w szkole"" proponujemy przejście do podręczników przedmiotowych. W tym celu każda z książek zawiera treści powiązane z konkretnym przedmiotem. W ten sposób powstały podręczniki do edukacji polonistyczno-społecznej (4 części), matematycznej (4 części), przyrodniczej (1 część) i artystycznej (1 część). W drugim półroczu proponujemy korzystanie ze zwykłego zeszytu, zapisywanego stopniowo przez ucznia.W podręcznikach do edukacji matematycznej: kontynuujemy kształcenie matematyczne - odczytujemy liczby w zakresie 1000; dodajemy i odejmujemy w zakresie 100; poznajemy tabliczkę mnożenia; porównujemy liczby w zakresie 1000; poznajemy znaki rzymskie; obliczamy obwody figur geometrycznych; odmierzamy płyny różnymi miarkami; dokonujemy obliczeń pieniężnych, zegarowych i wagowych; rozwiązujemy nietypowe zadania ; poznajemy elementy kombinatoryki statystyki.