Opis
W drugim półroczu trzeciego roku nauki z cyklem Nasze ,,Razem w szkole"" proponujemy przejście do podręczników przedmiotowych. W tym celu każda z książek zawiera treści powiązane z konkretnym przedmiotem. W ten sposób powstały podręczniki do edukacji polonistyczno-społecznej (4 części), matematycznej (4 części), przyrodniczej (1 część) i artystycznej (1 część). W drugim półroczu proponujemy korzystanie ze zwykłego zeszytu, zapisywanego stopniowo przez ucznia.W podręczniku do edukacji przyrodniczej: obserwujemy przyrodę; poznajemy zwierzęta i rośliny z północy i południa; utrwalamy wiedzę na temat naszych zmysłów; pogłębiamy wiedzę o naszym środowisku naturalnym; poznajemy podstawy astronomii; prowadzimy obserwacje przyrody za pomocą licznych doświadczeń; podejmujemy działania na rzecz ochrony przyrody; poznajemy zasady zdrowego odżywiania się; dowiadujemy się, jak dbać o swoje zdrowie; rozpoznajemy i nazywamy krajobrazy Polski; zdobywamy elementarną wiedzę na temat żywiołów zagrażających ludziom.