KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Wydawca: Poltext
ISBN: 9788375610550
EAN: 9788375610550
oprawa: Miękka
podtytuł: uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 168
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia: ♦ uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych, ♦ ryzyka związane z zawieraniem umów, ♦ zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności, ♦ zawieranie umów w formie oferty, ♦ ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów), ♦ uzgadnianie warunków płatności, ♦ negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy, ♦ zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń, ♦ wykorzystanie taktyk negocjacyjnych. Kontynuację poruszonych w książce problemów znajdą Państwo na stronach: wojciechbudzynski.pl oraz profo.pl. O AUTORZE Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą. OPINIE Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki
CENA:
30,83  zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
23%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj