Opis
Zawiera słownictwo z zakresu przedsiębiorstwa, pracy w biurze oraz gospodarki i rynku. Stanowi tym samym doskonały wstęp do nauki języka fachowego dla osób, które nie miały z nim dotąd styczności, osobom bardziej zaawansowanym pomoże z kolei uporządkować i rozszerzyć posiadaną wiedzę. Jednocześnie książka może służyć jako szybka pomoc w sytuacji, gdy np. przygotowujemy się do rozmowy telefonicznej bądź przygotowujemy prezentację w języku niemieckim.Każdy rozdział to jeden temat związany z biznesem, zawierający słowniczek oraz zdania do tłumaczenia wraz z odpowiedziami oraz wskazówkami, które zawierają wiele cennych objaśnień leksykalnych i gramatycznych oraz często popełnianych błędów. Pozwala to na ćwiczenie języka biznesowego w mówieniu w zdaniach codziennego użytku, a zarazem sprawdzanie poprawności językowej. Dzięki takiej formule z książki skorzystają zarówno osoby na poziomie podstawowym wyższym (A2), średnio-zaawansowanym (B1) oraz ci bardziej zaawansowani. Książka łączy w sobie praktyczne zagadnienia takie jak:? zamówienia, płatności i faktury,? pisanie e-maili,? rozmowy telefoniczne, ? przygotowanie prezentacji, ? słownictwo tematyczne z zakresu np. marketingu, reklamy czy księgowości. Systematyczna praca z książką pozwoli ci sprawniej poruszać się w świecie biznesu w języku niemieckim oraz ułatwi rozumienie treści biznesowych i gospodarczych w mediach niemieckojęzycznych.