KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
LEGO
Okładka książki Nowoczesne analizy biznesowe

Nowoczesne analizy biznesowe

Autor: Deanne Larson

Wydawca: Promise
ISBN: 9788375415841
EAN: 9788375415841
oprawa: Kartonowa Foliowana
podtytuł: Zwiększanie wartości danych przy użyciu Pythona i R
format: 17.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 500
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
„Lektura obowiązkowa dla wszystkich analityków biznesowych i danetyków.” Balaji Dhamodharan, światowy lider w dziedzinie danetyki, NXP Semiconductors „Ta książka to niezastąpione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie opanować szybko zmieniający się świat analityki” Lipi Deepaakshi Patnaik, starszy inżynier oprogramowania, Zeta Wydobycie wartości biznesowej z ogromu danych to trudny i wymagający proces. Przekształcenie surowych danych w użyteczne informacje wymaga od analityka biegłego posługiwania się wieloma technologiami, takimi jak bazy danych, narzędzia programistyczne czy komercyjne narzędzia analityczne. Ten praktyczny przewodnik pokazuje programistom rozumiejącym koncepcje analizy, jak rozwijać umiejętności niezbędne do uzyskania wartości biznesowej. Autorka, zajmująca się danetyką zarówno od strony praktycznej, jak i naukowej, pomaga połączyć światy biznesu i techniki, aby spełnić te wymagania. Rozwiń umiejętności posługiwania się językami R i Python na z życia wziętych przykładach. Dowiedz się również, jak wykorzystywać właściwe metodologie w celu skutecznego realizowania celów. Metodyka uczenia się połączona z narzędziami open source jest kluczem do dostarczania rzeczywistych wartości biznesowych. Książka ta pokazuje, jak: • Stosować metodologie analityki biznesowej, aby osiągnąć pomyślne wyniki • Czyścić i przekształcać dane przy użyciu języków R i Python • Używać R i Pythona do wykonywania eksploracyjnej analizy danych • Tworzyć modele predykcyjne do rozwiązywania problemów biznesowych w R i Pythonie • Używać Pythona, R i narzędzi analitycznych do obsługi wielkich wolumenów danych • Współpracować z inżynierami danych i danetykami • Mierzyć skuteczność analiz biznesowych Dr. Deanne Larson jest eksperktą w dziedzinie danetyki oraz edukatorką, która pomaga największym firmom odblokować wartości biznesowe dzięki analityce. Dzięki wykładom w zakresie analiz, sztucznej inteligencji i przywództwa prowadzonym na takich uczelniach, jak MIT, Harvard, Stanford i NYU, stała się poszukiwanym wykładowcą i oddanym mentorem swojej dziedziny.
CENA:
66,34  zł
Cena detaliczna:
109,00 zł
39%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,34
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj