Opis
W książce udało się pogodzić istotny dla pozycji naukowych, precyzyjny i fachowy język socjologii z postulatem zrozumiałości i atrakcyjności wywodu. Będzie to pozycja niewątpliwie atrakcyjna zarówno dla socjologa, jak i dla szerszego kręgu odbiorców związanych zawodowo z problematyką współczesnej ikonografii (kulturoznawców, artystów, specjalistów od public relations, studentów wszystkich kierunków nauk humanistycznych). Myślę, że ma ona szansę wydostać się również poza krąg czytelników zawodowo związanych z prezentowaną problematyką i zainteresować każdego, kto jest ciekawy zmian społecznych dokonujących się na naszych oczach. Dużą korzyść przynieść może czytelnikowi rozbudowana i starannie dobrana bibliografia, dotycząca zarówno źródeł książkowych, jak i - co w tym wypadku wydaje się szczególnie potrzebne - źródeł internetowych.
Z recenzji wydawniczej prof. Piotra Wołyńskiego