Opis
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych.Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.Część druga zawiera wiedzę z zakresu:- Organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),- Technik podawania potraw kuchni różnych narodów,- Serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych,- Planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,- Systemów rozliczeń kelnerskich,- Elementów protokołu dyplomatycznego,- Rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,- Organizacji baru i pracy barmana.