Opis
Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi. W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe. Zaprezentowane w książce ujęcie dostarcza podmiotom świadczącym usługi tej kategorii niezbędnej wiedzy do efektywnego zarządzania ofertą produktową przy uwzględnieniu zarówno strony kosztowej, jak i przychodowej prowadzonej działalności. Zaproponowany przez Autora model - w powiązaniu z metodami rachunkowości zarządczej, m.in. rachunku kosztów docelowych, rachunku cyklu życia produktu - może zostać również zostać wykorzystany przez kadrę menedżerską dla celów marketingowych związanych z prezentacją swoich usług potencjalnym nabywcom.