KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Ogilvy o reklamie

Ogilvy o reklamie

Autor: David Ogilvy

Wydawca: Animi2
ISBN: 9788366303119
EAN: 9788366303119
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 235x165 mm
liczba stron: 272
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie
oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za
wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy
przemawiał Ajschines, mówili: Jakże wspaniale przemawia!, lecz
gdy przemówił Demostenes, zakrzyknęli: Ruszamy na Filipa!1.
W moich opublikowanych w 1963 roku Wyznaniach czło-
wieka reklamy opowiedziałem o powstaniu Ogilvy & Mather.
Wyłożyłem tam zasady, na których opierał się nasz początkowy
sukces. Niewielki butik kreatywny z Nowego Jorku przerodził
się w jedną z czterech największych agencji reklamowych świata
ze 140 biurami w 40 krajach. Wygląda na to, że nasze zasady
zadziałały...
Fragment
CENA:
41,36  zł
Cena detaliczna:
59,99 zł
31%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj