Opis
Spis treści
Wstęp
Piotr Szczukiewicz Terapia wspierająca jako forma pomocy psychologicznej
Kamila Kasprzyk, Monika Sajdak Zjawisko stresu szkolnego – jego przyczyny oraz sposoby radzenia sobie z nim (na przykładzie badań realizowanych w Gimnazjum nr 10 im. Tadeusza Kościuszki w Rzeszowie)
Magdalena Banaś, Ewelina Wingert Skala problemu stresu szkolnego, jego objawy oraz konsekwencje
Anna Szczukiewicz Kryzysy psychiczne a funkcjonowanie nastolatka
Paula Prudaczuk Jak rozpoznać i zrozumieć dziecko z depresją?
Dominika Stachyra Profilaktyka samobójstw wśród dzieci i młodzieży
Kornelia Szybiak, Aleksandra Nasiewicz Media w procesie wychowania realizowanym przez szkołę
Janusz Kawa Być albo nie być, czyli aspiracje życiowe beneficjentów polskich szkół
Emilia Wieczorek Edukacja integracyjna jako płaszczyzna realizacji funkcji opiekuńczo-wychowawczej szkoły
Ewelina Romianowska, Joanna Romianowska Rola zajęć teatralnych w kształtowaniu osobowości ucznia
Joanna Nowak Refleksje na temat kompetencji i zadań nauczyciela edukacji przedszkolnej
Jolanta Milewska Wsparcie wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej im. dr. Henryka Hanasiewicza w Rzeszowie przez środowisko szkolne
Klaudia Gąsior Lepiej późno niż później, czyli w jakim celu i w jaki sposób lubelscy seniorzy chcą uczyć się języków obcych?
Patrycja Babula Realizacja funkcji edukacyjnej przez współczesnych rodziców
Karolina Sławińska, Martyna Probachta Edukacja a rola dziadków w procesie wychowania wnuków
Magdalena Gadamska Wychowana przez siostry?– analiza przypadku 23-letniej Karoliny z uwzględnieniem roli starszych sióstr w jej edukacji
Informacje o autorach