Opis
Organizacja sprzedaży – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych i szkołach policealnych.
Treści zawarte w podręczniku pozwalają uczniom i przyszłym pracownikom handlu zdobyć aktualną wiedzę w zakresie:
• struktury handlu,
• organizacji pracy w punktach sprzedaży,
• zasad planowania i wyposażenia punktów sprzedaży,
• zaopatrzenia w towary i kształtowania asortymentu towarowego,
• określania wpływu różnych czynników na kształtowanie popytu na towary,
• zasad rozmieszczenia towarów w sali sprzedażowej i na zapleczu,
• promocji towarów i wykorzystania narzędzi promocji w strategii firmy,
• ochrony mienia.
Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki, tabele, schematy poglądowe, wykresy i krzyżówki, pozwalające uczniom na efektywne przyswajanie omawianych zagadnień. Podręcznik został opracowany zgodnie z aktualną podstawą programową i programem nauczania. Uwzględnia standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje zawodowe dla zawodu sprzedawca.