Na czym to polega?
Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów za elementy krajobrazu i zgromadzone znaczniki zwierząt.
W swojej turze bierzemy żetony krajobrazów z planszy głównej i umieszczamy je na swojej planszetce według zasad określonych w instrukcji.
Kolory oraz symbole żetonów reprezentują różne rodzaje terenów, a odpowiednie ich zestawy siedliska. To właśnie na tych ostatnich będziemy się skupiać, by przyciągnąć zwierzęta.
Raz na turę możemy wybrać jedną z odkrytych kart zwierząt. W ten sposób wyznaczamy sobie cele każda z kart ma na dole układ żetonów krajobrazu, który musimy odwzorować na swojej planszetce, by dane zwierzę mogło pojawić się na naszym terenie.
Układ siedliska na naszej planszetce musi być taki sam jak na karcie zwierzęcia, wliczając wysokość gór i drzew. Może być jednak obrócony w dowolną stronę.
Gdy uda nam się odwzorować wskazany układ żetonów, możemy przenieść jeden ze znaczników zwierząt z karty na odpowiedni element krajobrazu na naszej planszetce.
Gra kończy się, gdy nie można dobrać wystarczającej liczby żetonów krajobrazu z woreczka lub gdy na planszy jednego z graczy pozostaną dwa (lub mniej) puste pola. Każdy z elementów krajobrazu punktuje na swój własny sposób (niektóre w zależności od wysokości, inne według zasad sąsiedztwa). Punkty zdobywamy też za zgromadzone znaczniki zwierząt.
Zawartość:
instrukcja
woreczek
plansza główna
4 planszetki
4 karty pomocy
120 płytek
70 znaczników zwierząt
32 karty zwierząt
10 kart duchów natury
4 pionki duchów natury
notes punktacji