Opis
Publikacja na pograniczu programu i poradnika.Zawiera:- opis pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle obowiązujących przepisów- zasady indywidualnej pracy z dzieckiem, propozycje organizacji dnia w przedszkolu z uwzględnieniem indywidualizacji pracy z dzieckiem oraz opis warunków infrastrukturalnych- informacje o diagnozowaniu,- arkusze obserwacyjne- arkusz diagnostyczny gotowości szkolnej dziecka- kartę indywidualnych potrzeb dziecka- opis konstruowania planu pracy indywidualnej z dzieckiem- plan pracy indywidualnej- przykładowy plan pracy indywidualnej z dzieckiem o nieharmonijnym rozwoju z zaniżonym poziomem percepcji słuchowej- klasyfikację i przejawy typowych zaburzeń rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym oraz sposoby rozwijania zaburzonych funkcji w rozwoju dziecka- opis specyfiki pracy z dzieckiem zdolnym wraz z treściami wybranymi z programu ,,Nasze przedszkole""- omówienie ciągłości procesu wspomagania rozwoju dziecka na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.