Opis
Pierwsza książka daje syntetyczne podpowiedzi na temat analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych w Excelu, ich graficznej prezentacji, omawia analizę ABC, analizę rachunku marżowego, budżetowanie elastyczne sprzedaży oraz KPI.
Druga książka wprowadza Czytelnika w tabele przestawne przechodząc od podstaw do zaawansowancyh funkcji i efektywnego wykorzystania tego narzędzia w analizie i raportowaniu, również w postaci wykresów przestawnych.
Trzecia książka w całości poświęcona jest narzędziu ScoreCard, niezwykle przydatnemu w pracy każdego menedżera. Książka omawia, jak przygotować przykładowy BSC: jak dobrać wskaźniki (KPI), które powinny znaleźć się w ScoreCard i jak przedstawić je w Excelu. Uczy również, jak zebrać i uporządkować dane, które posłużą do przygotowania zbilansowanej karty wyników, np. ujednolicanie formatu danych czy kontrolowanie poprawności wprowadzanych danych.