Opis
W polifonicznie skonstruowanym zbiorze podejść do edukacji są zarówno wątki diagnostyczne, krytyczne, rysujące wizje nowych podejść czy orientacji edukacyjnych, jak i sprawdzone już rozwiązania metodyczne, które zachęcają innych do ich upowszechniania czy zastosowania we własnym środowisku. Zainteresowani ciągłością lub zmianą znajdą tu dla siebie nowe lub wzbogacające ich własne myślenie czy działanie argumenty. Znakomicie zostały dobrane problemy, które generują istotne wątki dyskursywne we współczesnej debacie i polityce, zapowiadając zarazem szereg zupełnie nowych odkryć poznawczych i niespełnionych wciąż aplikacji idei w praktyce oświatowo-wychowawczej.
Gorąco, zatem polecam Wydawcy niniejszy tom, który może znaleźć otwartych na interparadygmatyczny dialog odbiorców i kreatorów myśli pedagogicznej. Otrzymujemy zbiór tekstów, wśród których żaden nie jest przypadkowym czy ubocznym elementem całości, ale wszystkie znakomicie się dopełniają.
Z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego