KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Podstawy odpowiedzialności społecznej w...

Podstawy odpowiedzialności społecznej w...

Autor: Rok Bolesław

Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-271-4
EAN: 9788375612714
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 340
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Kolejne skandale w świecie biznesu, takie jak końskie mięso w wołowinie powodują, że ezoteryczny wydawałoby się temat etyki w biznesie nie tylko nie zniknie z debat publicznych, ale najpewniej zyska na znaczeniu. Oczywiście nie brakuje zwolenników poglądu, że jedyną odpowiedzialnością firmy jest przynoszenie zysku właścicielowi. Jednocześnie nie da się zlekceważyć argumentu, że każda działalność ekonomiczna ma swój wymiar społeczny. Istotną wartość książki stanowią zamieszczone w niej wyniki badań przeprowadzonych w kilkunastu dużych firmach prowadzących działalność gospodarczą w Polsce (GlaxoSmithKline, PKN Orlen, Budimex, Microsoft, Provident, Totalizator Sportowy, Auchan, PwC).
CENA:
45,80  zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
24%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj