Opis
Książka jest poświęcona problematyce zarządzania szeroko rozumianymi wynikami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru i raportowania dokonań.
Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:
- Jaka jest relacja między systemem kontroli zarządczej a systemem pomiaru dokonań przedsiębiorstwa?
- Na czym polega wewnętrzne raportowanie dokonań przy zastosowaniu zrównoważonej karty wyników?
- Jakie mierniki stosuje się w pomiarze dokonań w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa?
- W jakich zewnętrznych raportach prezentuje się informacje na temat dokonań przedsiębiorstwa?
- Jakie instrumenty stosuje się w ocenie dokonań w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do:
- dyrektorów i prezesów zarządów przedsiębiorstw,
- menedżerów i specjalistów ds. controllingu,
- analityków finansowych,
- doradców biznesowych,
- słuchaczy studiów podyplomowych,
- studentów kierunków ekonomicznych.