KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations

Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations

Autor: Matt Haig

Wydawca: Bellona
ISBN: 9788360339473
EAN: 9788360339473
oprawa: oprawa: etui kartonowe
format: 205x145 mm
liczba stron: 2
rok wydania: 2009
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
AUDIOBOOK

Opis

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 111'17 (2 płyty CD)

CENA:
19,28 zł
Cena detaliczna: 
25,00 zł
23% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,09
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj