Opis
TE ŚCIANY PRZESIĄKNIĘTE SĄ ZŁEM. W posiadłościach, kryptach, szkołach, klasztorach i opuszczonych ruderach wokół Arkham w stanie Massachusetts czają się przerażające potwory i widmowe byty. Niektóre tkają mroczne spiski, inne czekają na nieostrożne ofiary, które mogłyby pożreć albo wpędzić w szaleństwo. Na barkach garstki odważnych badaczy spoczywa zwiedzenie tych przeklętych miejsc i odkrycie prawd o mieszkających w nich koszmarach. Posiadłość Szaleństwa to makabryczna gra o przerażeniu, obłąkaniu i tajemnicy. Każda rozgrywka otwiera przed graczami historię, która wskazuje im unikalną planszę wraz z kilkoma opcjami rozwoju akcji. Opcje te wpływają na potwory, które przyjdzie spotkać badaczom, wskazówki, które będą odnajdywać oraz zakończenie, którego będą świadkami w tej ociekającej klimatem grozy opowieści. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, kontrolującego potwory i inne podstępne moce. Pozostali gracze wcielają się w role poszukujących odpowiedzi badaczy, którzy walczą o przetrwanie przy zdrowych zmysłach.CZY ODWAŻYSZ SIĘ PRZESTĄPIĆ PRÓG POSIADŁOŚCI SZALEŃSTWA? ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: Instrukcja (zawierająca Podręcznik Badacza) 1 Podręcznik Strażnika Tajemnic 8 gurek badaczy 24 gurki potworów 1 kość dziesięciościenna 83 karty Przeszukiwania 20 kart Zaklęć 14 kart Wyposażenia Początkowego 32 karty Cech 12 kart Zamków 7 kart Przeszkód 35 kart Mitów 21 kart Traumy 65 kart Walki 8 kart Postaci Badaczy 25 kart Wydarzeń 13 kart Akcji Strażnika Tajemnic 15 kart Celu 15 kafelków planszy 72 żetony obrażeń 24 żetony przerażenia 24 żetony potworów 18 znaczników obiektów specjalnych 4 żetony próbek 12 znaczników zapieczętowanych drzwi 24 żetony punktów umiejętności 24 żetony efektów 13 znaczników opcji historii 12 żetonów zagrożenia 6 żetonów czasu 3 bazowe płytki łamigłówki zamka 15 płytek łamigłówki zamka 23 płytki łamigłówki runicznej 3 bazowe płytki łamigłówki przewodów 15 płytek łamigłówki przewodów. Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 2-3 h.