Opis
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel
Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast wykorzystać potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci. Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu.
W książce opisano koncepcję powershiftu - mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu. Dowiesz się, jak zastosować tę niezwykłą metodę, aby poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swoim życiem. Przekonasz się, że dzięki umiejętności przenoszenia siły - z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą - można skutecznie doprowadzić do transformacji. Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na zawsze pozostałby w sferze marzeń!
Dzięki tej książce nauczysz się wykorzystywać:
swój wpływ: zaczniesz robić wrażenie i poprawiać swoją reputację
umiejętności negocjacyjne: wykształcisz technikę odnoszenia obustronnych zwycięstw
relacje międzyludzkie: zadbasz o więzi, rozwiniesz je i utrwalisz
Nie ma żadnych ograniczeń. Istnieją tylko okresy stagnacji
Bruce Lee
O autorach
John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank.
Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą dzisiaj 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest równieża autorem bestsellerów New York Timesa i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie.
Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku”. Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young.
Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma sławnymi osobami, również ze świata wielkiego sportu i biznesu.