KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego

Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego

Wydawca: Śląsk
ISBN: 9788371649370
EAN: 9788371649370
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16x23,4 cm
język: polski
liczba stron: 274
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Wstęp Znaczenie ładu aksjonormatywnego dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych 1. Istota i rodzaje ładu aksjonormatywnego 2. Anomia społeczna jako jeden z wymiarów dezorganizacji społecznej – naruszania ładu aksjonormatywnego 3. Ład aksjonormatywny w społeczeństwach demokracji liberalnej – wiodące wyzwania 4. Ład aksjonormatywny a ład gospodarczy w społeczeństwach rynkowych 5. Transformacja systemowa a przebudowa ładu aksjonormatywnego 6. Ład aksjonormatywny w perspektywie kryzysu gospodarczego Podsumowanie Przemiany współczesnej pracy 1. Wielość podejść do współczesnego definiowania pracy i jej interpretacji 2. Zmiana treści, form pracy i form zatrudnienia 3. Doświadczanie pracy w początkowym okresie transformacji systemowej i obecnie 4. Praca a struktura społeczna 5. Konsumpcja a struktura społeczna Miejsce pracy w systemie wartości różnych grup i kategorii społecznych 1. Pojęcie wartości pracy 3. Wartości pracy w Polsce w świetle badań empirycznych 4. Praca jako wartość dla kobiet 5. Miejsce pracy w systemie wartości młodego pokolenia Podsumowanie Praca a konsumpcja. Pojawianie się nowych paradygmatów 1. Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji 2. Wyłanianie się paradygmatu pracy i konsumpcji opartego na założeniach Nowej Ekonomii 3. Ideologia konsumpcjonizmu 4. Śląski etos pracy 5. Podstawowe czynniki osłabiające etos pracy we współczesnych społeczeństwach Podsumowanie Tendencje zmian w konsumpcji w społeczeństwie polskim 1. Trendy w konsumpcji 2. Zmiany w strukturze konsumpcji 3. Wzory zachowań konsumpcyjnych Polaków 4. Zmiana orientacji oszczędzania na rzecz orientacji na konsumpcję 5. Zrównoważona konsumpcja jako trend w konsumpcji w Polsce 6. E-konsumpcja jako nowy trend konsumpcyjny w Polsce Podsumowanie Etyczny kontekst współczesnej konsumpcji 1. Konsumpcja etyczna 2. Normy etyczne w konsumpcji 3. Odpowiedzialność konsumenta jako wartość etyczna Podsumowanie Konsument – prosument – pracownik 1. Nowa era prosumencka 2. Konsument jako prosument 3. Prosument jako pracownik Zakończenie Bibliografia
CENA:
25,15 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
28% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,69
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj