Opis
Czas jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie posiadamy. Wciąż odczuwamy jego niedostatek. Ten brak jest szczególnie dotkliwy w świecie, który wychwala produktywność i promuje wielozadaniowość. Prędzej czy później trzeba odpowiedzieć sobie na pytania o to, jak najlepiej wykorzystać czas i jaki przepływ pracy sprawi, że uzyskamy najlepsze efekty, oraz co zrobić, aby wykonać wszystkie ważne zadania i wciąż mieć czas dla siebie, rodziny i swojego hobby. Trzeba też uświadomić sobie, że wizerunek osoby wiecznie przepracowanej i jednocześnie superefektywnej jest tylko iluzją i nie da się tego stanu utrzymać na dłuższą metę.
Nie warto gonić za niemożliwym! Sięgnij po tę książkę i zacznij walkę z prawdziwymi pożeraczami Twojego czasu. Dowiesz się, jak rozpoznać objawy nasilających się problemów z efektywnością pracy w organizacji i jak skutecznie doprowadzić do lepszego zarządzania czasem. Zaprojektujesz system przepływu pracy, który dzięki spełnieniu kilku warunków umożliwi ich zoptymalizowanie, i przygotujesz jego wdrożenie. Zapoznasz się z podstawami metodyk lean i kanban, i znajdziesz dla nich biznesowe uzasadnienie we własnej organizacji. Nauczysz się też stosować potrzebne narzędzia graficzne. Materiał został opracowany na podstawie rzeczywistych doświadczeń prawdziwych zespołów, dzięki czemu zawarta tu wiedza jest niezwykle praktyczna.
W tej książce:
wykrywanie pięciu złodziei cennego czasu
uwidacznianie pracy i optymalizacja jej przepływów
wskaźniki i informacje zwrotne dotyczące wydajności pracy
problematyczne nawyki i systemowe błędy organizacyjne
metodyki lean i kanban oraz inne techniki poprawy efektywności pracy
Czas to życie: korzystaj z niego mądrze!
O autorze
Dominica DeGrandis jest cenioną ekspertką w dziedzinie przepływu kanban w firmach z branży IT. Często występuje na branżowych konferencjach, publikuje między innymi w „Cutter IT Journal” i na TechBeacon. Jest dyrektorem do spraw transformacji cyfrowej w Tasktop Technologies. W codziennej pracy pomaga organizacjom w doskonaleniu przepływu pracy, aby mogły zoptymalizować dostarczanie wartości biznesowej.