Opis
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są nadal uznawane za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak, jak robią to Amerykanie, a może jednak potrzeba ich modyfikacji? W Praktyce brandingu Maciej Tesławski wraz z wspólnikami tego przełomowego działa, dokonał ich wnikliwej interpretacji.Czytając czułem się jak w ogniu dyskusji, w której padają śmiałe, momentami przewrotne lub obrazoburcze tezy, dyskutanci prześcigają się w prezentowaniu własnych opinii i doświadczeń, i trzeba się mocno starać aby dojść do głosu. () każdemu, kto ma swoje zdanie na temat, jak skutecznie uprawiać marketing lekturę gorąco polecam.Krzysztof JakubiakCzłonek Stowarzyszenia IPR i Akademiii Ekspertów PRoto. Ponad 20-letnie doświadczenie w branży PR