KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Autor: Jon Yablonski

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-8054-7
EAN: 9788328380547
oprawa: miękka
podtytuł: Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
format: 208x140mm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy. W książce: prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu modele predykcyjne i heurystyka UX nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii UX: projekty ukierunkowane na użytkownika! Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu Jens Oliver Meiert, Meiert.com O autorze Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym. Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach
CENA:
26,95  zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
45%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj