KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Problemy doświadczania i istnienia wartości

Problemy doświadczania i istnienia wartości

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788322732458
EAN: 9788322732458
oprawa: Miękka
podtytuł: W kręgu myśli Edmunda Husserla i Romana Ingardena
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje

Opis

W dwudziestowiecznej refleksji filozoficznej odnajdujemy wielorakie próby konkretyzacji twierdzenia o "zagubieniu wartości". Stała się ona tyglem aksjologicznym, w którym jedni próbowali przywrócić utracony ład, inni obalali "urojone porządki". Co oznacza permanentnie konstatowany "kryzys wartości"? Czy nie jest nadużyciem semantycznym? Część pierwsza książki ujawnia źródła inspiracji stanowione głównie przez fenomenologię Edmunda Husserla i Romana Ingardena. Różnice pomiędzy nimi dotyczące roli poznania bezpośredniego oraz spór Szestowa z Husserlem skłaniają do postawienia pytania: czy odmienne koncepcje filozoficzne można traktować jako motywowane przez postawy aksjologiczne? Osiągnięcia fenomenologów są punktem wyjścia do części drugiej książki, w której autorka syntetycznie zarysowuje problematykę aksjologiczną, koncentrując się na typologii doświadczenia aksjotycznego i egzystencjalnym statusie wartości.
CENA:
16,78  zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
43%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,17
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj