KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Projektowanie gier -  Podstawy. Wyd II. HELION

Projektowanie gier - Podstawy. Wyd II. HELION

Autor: Ernest Adams

Wydawca: Helion
ISBN: 9788324627813
EAN: 9788324627813
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 800
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział? Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej? Jak zmierzyć grywalność gry?Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji! Różnice między grami klasycznymi oraz wideo Etapy procesu projektowania Przygotowywanie koncepcji gry Definiowanie świata gry Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne Proces projektowania postaci Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze Rodzaje fabuł Projektowanie interfejsu użytkownika Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej Grywalność Mechanika gier Metody wyważania gier Zasady projektowania poziomów Przegląd gatunków gierPoznaj świat projektantów gier komputerowych!
CENA:
75,16  zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
42%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,16
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj