Opis
Masz dość nieproduktywnych spotkań, inwestowania w pomysły, które zawodzą i uśmiercania projektów, które początkowo obiecywały tak wiele?
Chcesz wiedzieć na starcie, czy nowy produkt Twojej firmy ma realne szanse powodzenia?
Jeśli od lat marzy Ci się sprytne narzędzie, które pozwoli tworzyć oferty odpowiadające rzeczywistym potrzebom Twoich klientów, to nie mogłeś lepiej trafić!
Projektowanie propozycji wartości pomoże Ci:
zrozumieć najlepsze wzorce kreowania wartości,
zbliżyć się do Twoich klientów i poznać ich oczekiwania,
zwiększyć doświadczenie i zakres kompetencji Twojego zespołu projektowego,
uniknąć marnowania czasu na pomysły, które się nie sprawdzą,
projektować, testować i dostarczać konsumentom dokładnie te produkty i usługi, które trafią później do ich zakupowego koszyka.
To książka pełna praktycznych ćwiczeń, narzędzi i ilustracji, które od razu pomogą Ci usprawnić proces tworzenia oferty wartości, a jeśli dopiero zastanawiasz się nad otwarciem nowego biznesu – zweryfikować, czy Twój pomysł rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem na rynku.
To idealna lektura dla menedżerów produktów, dla osób zarządzających projektami oraz wszystkich, którym zależy, by inwestować wyłącznie w dochodowe pomysły.