Opis
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.Główne zalety podręcznika to m.in.:- przejrzysty układ,- logiczna i spójna merytorycznie struktura,- zrozumiała forma przekazu,- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),- bogata bibliografia.