Opis
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
• przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
• zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
• przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
• analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
• przejrzysty układ,
• logiczna i spójna merytorycznie struktura,
• zrozumiała forma przekazu,
• szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
• liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
• omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
• bogata bibliografia.