Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie  Państwa aptekę? 
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ?
Nauczy Państwa jak: 
•	dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
•	planować akcje i kampanie promocyjne ?
•	budować pozycję apteki na rynku ?
•	rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
•	wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
•	kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
•	budować trwałe relacje z Klientami?
•	współpracować z lokalnymi partnerami ?
•	skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
	
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, 
po prostu muszą Państwo ją przeczytać !