Opis
Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej była pierwszą w Polsce publikacją, jedną z niewielu na międzynarodowym rynku księgarskim, o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych oraz psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Świadectwem znaczenia tej publikacji są pozytywne oceny (patrz zakładka Opinie czytelników) i jej obecność wśród obowiązkowych lub zalecanych lektur na kilkunastu uczelniach.Dowodami uznania dla Propagandy dobrych serc... są nie tylko opinie o jej zawartości (przewodnik niezastąpiony w pracy zawodowej, rzetelna kopalnia wiedzy, podstawowe źródło bibliograficzne), ale też wyczerpany nakład pierwszego wydania. W 2008 roku wznowiliśmy tę książkę (uzupełnioną o nowe informacje) pod zmodyfikowanym nieco tytułem Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej. W drugim wydaniu pojawiły się dodatkowe informacje. Swego rodzaju ciekawostką są zaprezentowane, wcześniej nigdzie niepublikowane, odważne antynikotynowe projekty Andrzeja Pągowskieg