Opis
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a wyzwania związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji.
Szczególną uwagę autor poświęca:
• zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych,
• oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu,
• projektowaniu treści szkoleniowych,
• rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń,
• usługom wsparcia procesów rozwojowych,
• wyzwaniom związanym z inwestowaniem w e-learning.
Przedstawione tu zagadnienia uzupełnione są przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie – menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.