KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii

Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii

Autor: Philip Kotler

Wydawca: Rebis
ISBN: 9788378184393
EAN: 9788378184393
oprawa: Twarda
podtytuł: 8 zwycięskich strategii
format: 15.0x22.5cm
język: polski
liczba stron: 234
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.""Przez marketing do wzrostu"" pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi ""Marketingu"" (wyd. 14.) i ""Marketingu 3.0"". Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.""Przez marketing do wzrostu"" jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania ""Marketingu"" Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.
CENA:
23,08 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
42% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj