KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Psychologiczne mechanizmy reklamy

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Autor: Doliński Dariusz

Wydawca: GWP
ISBN: 9788374893442
EAN: 9788374893442
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać ""totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie"". Książka ""Psychologiczne mechanizmy reklamy"" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją ""jednym tchem"".
CENA:
33,30  zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
33%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj