KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Wydawca: WSiP
ISBN: 9788302190629
EAN: 9788302190629
oprawa: Miękka
liczba stron: 240
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich
i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
CENA:
61,35 zł
Cena detaliczna: 
72,30 zł
15% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,63
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj