Opis
Jedyna na rynku publikacja, dotycząca roamingu międzynarodowego zawiera m.in.:
– określenie pojęcia „roaming międzynarodowy” w porównaniu z krajowym,
– omówienie nowych rozwiązań strukturalnych w zakresie roamingu w postaci sprzedaży hurtowej oraz odrębnej sprzedaży detalicznej usług roamingu,
– porównawcze przedstawienie sytuacji w zakresie roamingu międzynarodowego w UE oraz w Szwajcarii, Stanach Zjednoczonych i Rosji,
– przedstawienie relacji między operatorami w umowach hurtowych sprzedaży roamingu,
– analizę zobowiązań operatorów w świadczeniu usług roamingu detalicznego dla klientów.
Książka będzie przydatna menedżerom działów prawnych i regulacyjnych w spółkach zajmujących się Internetem, komunikacją (VoIP, WiFi) oraz telekomunikacją. Zainteresuje również studentów administracji, prawa, telekomunikacji i pracowników naukowych. Może być pomocna także pracownikom IT, marketingu oraz pracownikom Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.